نمایشگاه کریسمس علیرضا عطاریانی
عکس های این نمایشگاه توسط علیرضا عطاریانی ، در روز کریسمس سال گذشته و در کلیسای " سرکیس مقدس " واقع در خیابان کریم خان تهران تهیه شده است .
مشاهده: 365
تاریخ : يک شنبه 11 دی 1401

یا لطیف

2023

کریسمس یک مناسبت مذهبی، فرهنگی است که بیش از دو هزار سال است مردم کشورهای مختلف جهان با سنت‌های گوناگونِ مذهبی و غیرمذهبی این روز را جشن می‌گیرند. پیروان مذهب مسیحیت، هر سال در روز تولد حضرت عیسی (ع) روز کریسمس را جشن می‌گیرند. در این روز مردم به یکدیگر هدیه می‌دهند، درخت کریسمس را تزئین می‌کنند، در مراسم کلیسا شرکت می‌کنند و در کنار خانواده و دوستان شام می‌خورند. امروزه کریسمس یکی از اعیاد محبوب در سراسر جهان به‌ شمار می‌رود .
در زمان‌های خیلی دور، مردم اروپا در تاریک‌ترین روزهای زمستان تولد دوباره‌ی نور را جشن می‌گرفتند. بسیاری از مردم پس از پشت ‌‌سر گذاشتن یک زمستان سخت، انقلاب زمستانی را جشن می‌گرفتند و با اشتیاق فراوان انتظار آمدنِ روزهای بلندتر و لذت بردن از نور خورشید را می‌کشیدند.
در ایران نیز هم وطنان مسیحی ما نیز روز کریسمس را جشن گرفته و برای همه مردم جهان آرزوی صلح ، سعادت و خوشبختی می کنند . عکس های این نمایشگاه توسط علیرضا عطاریانی ، در روز کریسمس سال گذشته و در کلیسای " سرکیس مقدس " واقع در خیابان کریم خان تهران تهیه شده است .

          

          

          

             

          

          

          

           

          

          

          

          

          

 

 

خانه عکاسان
تمام حقوق برای خانه عکاسان جوان محفوظ است