نمایشگاه انفرادی عکس همکاران
خرداد ماه 1401
مشاهده: 509
تاریخ : دو شنبه 2 خرداد 1401

بسم النور

عکاسی در زمره یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل دنیاست که غالبا افراد عادی به این موضوع واقف نیستند و هزارتوی آن را فقط خود عکاسان می دانند . در عین حال عکاسی یکی از جذاب ترین هنرها و شغل ها در جهان نیز است که هر ساله افراد زیادی تلاش می کنند که وارد جرگه آن شوند تا از زیبایی های مناظر شهری ، معماری ، فرهنگ ، آداب و رسوم ، طبیعت و .... کشورهای خود و بقیه کشورهای جهان استفاده کرده و عکس های زیبایی از آن را ثبت کنند .
عکاسان با وجود این که نفر اول در ثبت این تصاویر زیبا هستند ولی متاسفانه در عموم عکس هایی که می گیرند حضور ندارند و این اصطلاح در بینشان دهان به دهان می چرخد که ما برای پشت دوربین هستیم و نه جلوی دوربین که البته خوشبختانه و در چند سال اخیر ، گرفتن عکس های سلفی باب شده و عکاسان از خودشان نیز عکس می گیرند .
این نمایشگاه که تلاش دارد تا حالات فیزیکی و روحی روانی عکاسان را در پشت صحنه به نمایش بگذارد ، شامل عکس هایی از عکاسان حرفه ای است که به قول معروف آدم پشت دوربین هستند و در این نمایشگاه خودشان سوژه شدند تا دیده شوند که این چند قاب عکس پیشکش و حداقل قدردانی است از این همکاران عزیزم که انسان هایی هستند بی ادعا در عرصه هنر تصویر .

                 

 

خانه عکاسان
تمام حقوق برای خانه عکاسان جوان محفوظ است