نمایشگاه عکس طنز ایران
نمایشگاه گروهی
مشاهده: 583
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401

یا لطیف

السُرور یَبسُط النَّفسَ و یُثیرُ النَّشاطَه
شادی ، دل را باز می کند و موجب نشاط می‌گردد .
مولی الموحدین ، امیرالمومنین ، امام علی علیه السلام

شادی و نشاط از نیاز های فطری و ضروری ما انسان ها به شمار رفته و نقش مهم و تاثیرگذاری در سلامت روح و روان ایفا می کند . انسان شاد ، در پیشبرد اهداف خود در زندگی ،کار ، تحصیل و ... به مراتب موفق تر خواهد بود . امروزه نشاط اجتماعی از ضرورت های جامعه ما به حساب می آید که متاسفانه آن گونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته است .

               
اسلام ، دینی جامع است که برای تمامی ابعاد زندگی بشر برنامه داشته و تعالیم و دستورات لازم را به انسان ارائه داده است . بدون شک ، مقوله شادی و نشاط که تاثیر بسیار زیادی در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد ، از این موضوع مستثنی نبوده و دین مبین اسلام تاکید زیادی بر آن داشته و آن را امری ضروری و لازمه حرکت به سوی کمال می داند .
نشاط و شادی از نیازهای اولیه فطری و ضروری انسان به شمار می آید و می توان آن را از عوامل مهم سلامت خانواده و جامعه انگاشت .
اسلام دین فطرت است و به تمام نیازهای طبیعی و فطری انسان توجه کامل دارد؛ از این رو به شادی و شاد زیستن توصیه کرده و آن را امری ضروری برای حرکت به سوی کمال می داند.
شاخه ای از عکاسی مردمی که به عکاسی طنز معروف است طرفداران زیادی دارد که باعث وجود شادی و خنده در بین عموم بینندگان این گونه آثار می گردد .
خانه عکاسان جوان با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و رسالت فرهنگی و هنری خود ، اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه گروهی عکس طنز ایران نموده است که عکس های آن را می توانید در گالری ملاحظه فرمایید .

خانه عکاسان
تمام حقوق برای خانه عکاسان جوان محفوظ است