سومین حضور بین المللی عکاس خردسال ایرانی در آلمان
یک عکس از عضو 8 ساله خانه عکاسان جوان ، مورد پذیرش گروه داوری دومین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی Cross Continental Contest 2020 در کشور آلمان قرار گرفت .
مشاهده: 853
تاریخ : جمعه 14 آذر 1399

یک عکس از عضو 8  ساله خانه عکاسان جوان ، مورد پذیرش گروه داوری دومین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی  Cross Continental Contest  2020  در کشور آلمان قرار گرفت .

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و بین الملل خانه عکاسان جوان ، در این دوره از مسابقه ، یک اثر از  زهرا عطاریانی عکاس خردسال ایرانی با عنوان " لبخند "  به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در سطح کودکان زیر 12  سال مورد پذیرش گروه داوران قرار گرفت . این عکس به همراه 172 عکس دیگر ، از میان 14 هزار و 853  عکس دریافتی ، از 1 هزار و 103 عکاس ، از 65 کشور جهان به نمایشگاه راه یافت .

                                  

تمامی عکس های دریافتی توسط دبیرخانه مسابقه ، برای نخستین بار در جهان ، به صورت همزمان در 3  کشور آلمان از قاره اروپا ، آفریقای جنوبی از قاره آفریقا و اندونزی از قاره آسیا ، مورد گزینش و داوری قرار گرفت ، که در نهایت آثار پذیرفته شده در این مسابقه ، برای نمایش به 11  شهر از جمله : فیلدراشتات ، بادن ، هسن ، نیدرزاخن و نوردهایم در  آلمان و پرتوریا ، کیپ تاون و دوربان در آفریقای جنوبی و جاکارتا ، سورابایا و باندونگ در اندونزی ارسال می شود تا به شکل هم زمان در ساعت 6  عصر روز 21 دسامبر گشایش یابد .

                                                


قابل ذکر است که زهرا عطاریانی ، متولد دی ماه 1391 ، با این مسابقه ، سومین حضور جهانی خود را تجربه می کند . این عکاس خردسال ، در سال گذشته نیز در بیستمین دوره مسابقه بین المللی عکس GIP 2019 و  در آذرماه در دوره نخست همین مسابقه CCC 2019  هر دو در کشور آلمان به عنوان تنها نماینده ایران در بخش کودکان ، حضوری بی سابقه و درخشان را رقم زده بود .

برگزاری این رقابت بین المللی که از معتبرترین مسابقات در سطح اروپا و جهان است ، توسط انجمن عکاسی آلمان DVF  ، انجمن عکاسی اندونزی LFC  ، انجمن عکاسی آفریقای جنوبی SSA  و با نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA  و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عکاسی FIAP  برگزار می شود .

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی و عکس های پذیرفته شده ، به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به  نشانی

www.ccc-photo.de   مراجعه نمایند .


                                                                                     دکتر رسول اولیازاده

                                                                                      مدیر خانه عکاسان جوان

خانه عکاسان
تمام حقوق برای خانه عکاسان جوان محفوظ است